Ja v Blogerovi roka

, , No Comments
Hoci ma tento typ súťaže nikdy nebral za srdce tak ako moju sestru, blogerov sledujem aj vďaka nej už dlho. Je pravda, že čítam príspevky najmä zahraničných blogerov, ktorí sa venujú problematike výživy a zdravého životného štýlu, no v poslednej dobe brúsim aj vo vodách slovenských.

Stalo sa totiž neuveriteľné a ja si môžem okúsiť, aké je to byť "z tej druhej strany" a hodnotiť. Bola som vybraná do poroty za sekciu zdravý životný štýl. Akože fakt? Akože naozaj.


Ok, teraz si asi poviete, že je to, prinajmenšom, tak trochu zvláštne, že mladá 24-ročná slečna s odblogovanými trápnymi 2 rokmi bude hodnotiť niekoho, kto na sebe maká ešte dlhšie, má poradňu/firmu, kto sa blogovaním sčasti živí a podobne. A navyše je vlastne dosť podozrivé, že je zapojená do súťaže ako porotkyňa bez toho, aby v nej bola niekedy ako súťažiaca.

Možno je to podozrivé a zvláštne, možno ani nemám právo hodnotiť, ale som šťastná a poctená a veľmi ďakujem za túto príležitosť.

Dnes žijeme vo svete nadbytku. Dennodenne sme zavalení kopou informácii, a veľká časť z nich ani nie je pravdivá. Sme neustále zavádzaní a klamaní. Aj to bol dôvod, prečo som si založila blog. Mala som pocit, že sa k tým dezinformáciám musím vyjadriť. Že chcem spraviť "internet výživy" lepším. Aká útopia, že? No, podľa ohlasov ľudí mi je už jasné, že som spravila dobre. Možno nezachránim ľudí pred kúpou raw, vegan, paleo, gluten, GMO free, možno ich nestopnem pred držaním hladovky a detoxikovania, ale možno pomáham niektorým čitateľom nájsť tie komplexnejšie odpovede na mnohé výživárske otázky. Možno vďaka čítaniu môjho blogu pochopia, že neexistuje jednoduché riešenie, ani jediná jedna diéta, ktorá by bola tá NAJ. Možno si vďaka príspevkom rozšíria obzor a získajú vedomosti a možno im to pomôže rozhodnúť sa.

Dnes nič nie je isté, ale jedno viem určite. Finalistov súťaže bloger roka budem hodnotiť najlepšie ako viem s ohľadom na to, čo o výžive a zdravom životnom štýle viem. Lebo skeptici, ktorí kritizujú, že som v porote, by si mali uvedomiť, že som nutričný terapeut a čo to o výžive viem. A nemali by zabúdať ani na to, že som redaktorka a tak trochu fotografka, takže marketingovo-novinárske prostredie ma tiež už mierne poznačilo. :)


A možno moje hodnotenie spolu s ďalšími 2 porotcami prispeje k tomu, že vyhrá ten najviac odborný blog, ktorý šíri pravdivé, nadčasové a inovatívne odpovede na vaše otázky. Chcela by som. Chcela by som, aby skutočne vyhral ten najlepší. Môjho favorita vám síce neprezradím, ale dúfam, že sa umiestní aspoň v prvej trojke a bude aj naďalej publikovať super články, ktoré mu pomôžu presláviť sa a spraviť "internet výživy" lepším ako je teraz.

Všetkým blogerom držím palce a teším sa na galavečer.

Vaša Petra

0 komentářů:

Zverejnenie komentára